Kablolu veya kablosuz ses iletişimi sağlayan mobil veya sabit tüm ortamlardaki ses iletişiminin bir bilgisayarda otomatik olarak kayıt edilmesini, bu kayıtların otomatik olarak arşivlenmesini, arşivlenmiş kayıtlara veri tabanından sorgulatılarak erişilmesini, kayıtların ve canlı görüşmelerin dinlenebilmesini sağlayan sistemdir. Profesyonel bir ses kayıt sistemini oluşturan aşağıdaki tüm bileşenleri Telista'dan temin edebilirsiniz. Dağıtımını sürdürdüğümüz, Birleşik Krallık'ta RedBox Recorders tarafından geliştirilen Quantify marka ses kayıt yazılımları markadan bağımsız, her türden (VoIP ve TDM) telefon santralleriyle %100 uyumludur.

Redbox'ın ürettiği Quantify marka ses kayıt yazılımları, ister ispat yükümlülüğü (yasalara veya işletme kurallarına uygunluk, dolandırıcılığa karşı tedbir, müşteri ve çalışanlara destek verme) veya isterse kalite denetimi için olsun güvenli, eksiksiz ve net ses kayıtlarına ihtiyaç duyan büyük işletmelere yönelik çözüm sağlamaktadır. Alanında lider küresel markaların tercih ettiği profesyonel ses kayıt çözümdür.

Dikkat! Görüşmeniz kayıt edilecektir
Bugün artık çoğu işletmeyi telefonla aradığınızda “Telefon görüşmeniz kayıt edilmektedir” uyarısını duymaktasınız. Siz de işletmenizdeki seçtiğiniz telefonların yaptığı görüşmelerini bilgisayar ortamında otomatik olarak kayıt edilmesini ve kayıtların arşivlenmesini sağlayan profesyonel bir sisteme sahip olabilirsiniz.

Kim haklı, kim hatalı kavgasına son
Ses kayıt sistemleri, telefon görüşmelerini tarafsız olarak kayıt eder. Ses kayıtlarına sahip olmanız, işletmenizdeki çalışanların müşterilerinizle yaptığı telefon görüşmelerinde yaşanabilecek anlaşmazlıkların önüne geçmenizi sağlar.

Doğru bilgiler elinizin altında
Arayanların irtibat bilgileri, müşterilerinizin hangi tarihte hangi ürünü sipariş ettikleri veya adres tarifi ya da randevu tarihi gibi detayları kâğıtlara not ediyorsanız, bu notların kaybolması olasılığı çok yüksektir. Telefon görüşmeleriniz kayıt altındaysa hata yapma ve not alamama riskiniz ortadan kalkar.

Müşteri memnuniyeti
Müşteri temsilcilerinizin müşterilerinizle yaptığı telefon görüşmeleri arasından, kalite politikanıza uygunluk bakımından, en iyi ve en kötü örneklerini tespit ederek çalışanlarınıza dinletebilirsiniz. Böylece çalışanlarınızın müşterilerinizi yönlendirme, etkileme ve ikna etme yeteneklerini geliştirebilirsiniz.

Ses kayıtlarından satış fırsatı yakalayın
Müşterilerinizin, sunduğunuz fırsatlara karşı tepkilerinin neler olduğu, uyguladığınız satış tekniklerinin ne derece etkili olduğu, hangi reklamınızın ne kadar etkili olduğu gibi bir çok değerli bilgiye telefon kayıtlarını dinleyerek ulaşabilirsiniz.

Sürekli denetim ile yüksek güvenlik sağlayın
İşletmenizde ses kayıt sistemlerinden yararlanmanız, bilgi güvenliğini sağlar ve işletmenize disiplin getirir. Bu tür bir güvenlik sistemi, işletmenize zarar verebilecek kötü niyetli kişileri caydıracaktır.