3CX ile birleşik iletişimin gücünden yararlanın

Müşterilerinizle, tedarikçilerinizle, iş ortaklarınızla, arkadaşlarınızla, paydaşlarınızla, gerçek zamanlı ve çevrimiçi işbirliği geliştirin. Yazılım tabanlı yeni nesil birleşik iletişim sistemlerini kullanın. Telista’nın sunduğu yazılım tabanlı birleşik iletişim çözümleri, işinizi yaparken iletişim kurmanız gereken kişilerle gerçek zamanlı ve çevrimiçi işbirliği geliştirmenizi sağlayan iddialı yeni yetenekler getiriyor. Akıllı cep telefonları veya tabletlerin yardımıyla, iş arkadaşlarınızla, sadece telefon görüşmesi yapmakla kalmayın, görüntülü görüşün, video konferansa katılın, doküman paylaşın, anlık mesajlaşın, gerçek zamanlı durum bilgisi paylaşımı gibi yeni iletişim olanaklarına kavuşun, daha verimli çalışın. İhtiyaç duyduğunuz anda, nerede olurlarsanız olun, ele aldığınız konu hakkında birlikte ve hızlı karar alın, gerçek işbirliği sağlayın.

Geride kalmayın Geçmişin iletişim sistemleri artık etkinliğini yitirdi. Birbirinden bağımsız olarak çalışan eski nesil iletişim araçlarının yerini, her türden haberleşmeye (ses, görüntü, belge paylaşımı, konferans, mesajlaşma) her türden ağ (kablolu, kablosuz, işletmeye özel veya kamuya açık) üzerinde çalışan birleşik iletişim çözümleri alıyor. Birçok işletme, yer aldığı sektörden veya ölçeğinden bağımsız olarak, iletişimlerini güçlendirmek için ciddi çaba sarf ediyor. Siz de daha verimli çalışmak, büyümenize ayak uyduran bir iletişim sistemi kullanmak, bakım ve işletme maliyetlerinin düşürmek ve iletişim için ayırdığınız kaynaklarının etkin bir şekilde kullanıldığından emin olmak için eski sisteminizden kurtulup birleşik iletişime geçin.

Az zamanda çok sonuç alın Görüntülü görüşme ile süreçlerinizi iyileştirin. Örneğin, iş başvuru yapan adaylarla video görüşmeler yapın işe alış sürenizi hızlandırın.

Müşteri memnuniyeti sağlayın Müşterilerinizi telefonda bekletmeyin. Kısa sürede doğru kişiyle görüşmelerini sağlayın.

Kurtulun Eski telefon sisteminizin karmaşıklığından, yönetim ve bakım maliyetlerinden, markaya bağımlı kılan dayatmalarından kurtulun.

Tek numaradan erişim sağlayın. Çalışanlarınıza erişim için tek telefon numarasının bilinmesi yeterlidir. Artık kartvizitinizde birden fazla numara (ofis santrali, dâhili numara, sabit direkt numara, mobil telefon numarası, faks numarası gibi) bulunmasına gerek yok. Tek bir numaradan size ulaşılabilir, faks gönderilebilir. Ofiste olmadığınızda sizi arayanların sesli mesaj bırakmasını sağlayabilir veya gelen çağrıları mobil telefonunuzdan yanıtlar ve gerekirse çağrıyı diğer çalışma arkadaşlarınıza aktarabilirsiniz.

İşletmenizin imajını geliştirin. Müşterileriniz, görüşmek istedikleri çalışanlarınıza, ofiste olmadıkları zamanlarda bile, üstelik ikinci bir aramaya gerek olmaksızın tek aramada erişebilsin.

Tüm ofislerinizi ve çalışanlarınızı tek bir telefon sistemi üzerinden birbirlerine bağlayın. Müşterilerinizden gelen çağrıları, gezgin ve sabit çalışanlarınıza tek bir sistem üzerinden dağıtın.

Gezgin çalışanlarınızın üretkenliğini arttırın. Ofis dışındayken bile müşterilerinizden ve diğer sabit ya da dâhili kullanıcılardan gelen çağrıları yanıtlasınlar.

Mevcut telefonlarınızı ve numaralarınızı kullanın. Yeni bir yatırıma gerek yok. Mevcut sabit telefon santralinizi, müşterilerinizin alıştıkları santralinize bağlı sabit telefon numaralarını ve çalışanlarınızdaki mobil telefonları, işletmenize ait GSM hatlarını kullanmayı sürdürün.

İletişimi kayıt altına alın. Çalışanlarınızın hangi tarihte, saatte hangi numarayı aradığına, ne kadar süreyle görüştüğüne ve çağrının maliyetine ilişkin detayları rapor halinde alın.

Tek telefon taşıyın. Eskiden kişisel cep telefonlarının yanı sıra kablosuz dâhili telefon ve bir de işletmenin GSM hattının bulunduğu cep telefonu taşınmak zorunda kalınıyordu. Artık telefonların hepsi bir arada cep telefonunda olacağından fazladan DECT ve kişisel cep telefonu taşımaya gerek kalmaz.

Her zaman en ucuza görüşün. Ofis dışında çalışan personel de ofis çalışanları gibi işletmenizdeki telefon santralinde bulunan ve ekonomik görüşme olanaklarından (FCT, VOIP) faydalanabilsinler.

DECT yatırımına gerek yok. Sahada çalışan personeliniz, sadece işletmenizin yerleşkesi içerisinde değil, GSM kapsamı olan her yerden dâhili veya harici kablosuz telefon görüşmesi yapabilsinler. İşletmenize özel dâhili kapsama alanı oluşturmak için pahalı DECT sistemi yatırımı yapmanıza gerek yok.



3CX ile birleşik iletişimin faydaları...

Verimi Yükseltin
Çalışanlarınızın üretkenliğini arttırın.
Kendi Cihazını Getir
Çalışanlarınız işlerini yapmak için kendi mobil cihazlarını kullansınlar.
Tek Numara
Çalışanlarınıza tek numaradan erişilsin.
Her Yerden Çalışın
Çalışanlarınız işlerini sadece ofisten değil bulundukları her yerden yapabilsinler.
Anlık Durum
Anlık İleti
Gerçek zamanlı durum bilginizi paylaşın, anlık iletiler gönderin.
Birleşik İletişimde Video
Her yerden video görüşme yapın. Video konferansa katılın.
Birleşik iletişim projeniz için Telista'yı tercih edin
3CX içeren birleşik iletişim projelerinizde %100 başarı için Telista'yı tercih edin.