Onarım - Sadece tarafımızdan satın alınmış cihazlarınızın, elektronik parçalarında, kartlarında veya aksamında, çeşitli nedenlerden meydana gelebilen arızaların giderilmesine ilişkin onarım servislerimizden, resmi tatil günleri dışında kalan iş günlerinde, çalışma saatleri içinde (Pazartesi-Cuma 09.00-18.00 arasında) yararlanabilirsiniz.

Standart garanti kapsamında olsun veya olmasın, onarılmasını istediğiniz donanımın servis noktasına ulaştırılması ve geri alınmasına ilişkin sevkiyat masraflarının karşılanması müşterilerimiz sorumludur.

Onarım için servisimize getirdiğiniz arızalı olduğundan şüphe duyduğunuz cihazların arızalarının tespit işlemleriyle başlar. Söz konusu cihazların varsa arızlarının tespit edilmesinin ardından değiştirilmesi gereken bir parça olursa tarafınıza teklif edilir. Yazılı onayınızın ardından onarım işlerine başlanır.

Standart Garanti - Garanti süreleri ve şartları ile ilgili aşağıda yer alan bilgiler, rehber niteliğindedir ve değişiklik gösterebilir. Garanti süresi ürünün tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 (iki) yıldır. Garanti kapsamında değiştirilen ürünün garanti süresi, satın alınan ürünün kalan garanti süresi ile sınırlıdır.

Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla; 1 (bir) yıl içerisinde en az 4 (dört) defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde 6 (altı) defa arızalanması durumunda tüketicinin seçim hakkı doğar.

Servis noktalarımıza onarım amaçlı girişi olan ürünlerin azami tamir süresi 20 (yirmi) iş günüdür. Tüketicinin ürünü kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı içerisinde değerlendirilmez.

Tarafımızdan satın alınan ürününüzle ilgili teknik yardım almak için yetkili servis merkezlerimizi ziyaret edebilir, ya da merkezimiz ile temasa geçebilirsiniz (Tel:02165458157).

Ürününüzün garanti belgesi, faturasının fotokopisi ile model ve seri numarasını belirterek daha kısa sürede yardım alabilirsiniz. Standart Garanti’nin ötesinde ek garanti ve destek talepleriniz için yetkili servislerimizle irtibata geçebilirsiniz.

Onarım