Müşterilerine, telekomünikasyon teknolojileri alanında en güncel çözümleri sunmayı amaçlamış olan Telista, söz konusu çalışmalarını koşulsuz müşteri memnuniyetini gözeterek yürütmektedir.

Telista; Müşteri talebinin alınması, talebin analiz edilmesi, talebe yönelik çözümün oluşturulması, çözümün müşteriye sunulması ve çözüm sonrası hizmet aşamalarındaki iş yapış biçimleri ile ilgili olarak dokümanlarını oluşturmuş ve Kalite Yönetim Sistemini söz konusu dokümanların üzerine inşa ederek kaliteyi güvence altına almıştır.

Hizmet anlayışını "tüm paydaşlarının menfaatlerini ve değerlerini koruma" esasına dayandıran Telista, Kalite Politikasını "Müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini, en uygun çözümler ile karşılamak, verimliliği sağlamak, çalışan ve müşteri memnuniyetini arttırmak, müşterileriyle uzun dönemli ilişkiler sürdürmek" şeklinde tanımlamıştır.