Mobil teknolojilerden yararlanın

Müşterilerinizden gelen ürün veya servis isteklerini, yeni satış fırsatlarını mobil satış ekiplerinize hızlıca iletin. Müşteri ziyaretlerinde toplanan verileri merkezi veri tabanınıza hızlı bir şekilde gönderin, ekiplerin bulunduğu yere yakın müşterilere özel fırsat bildirimlerini sahaya gönderin. Müşterilerinize daha yakın olun. Müşterilerinizi daha sık ziyaret edin. Satış fırsatlarını kaçırmayın. Rakiplerinizden daha hızlı davranın. Sahada görevli ekiplerinizin etkinliğini artırın. İşleri merkezden yönetin. Çalışanları uzaktan görevlendirin.

Telefon numaranızı markalaştırın

İşletmenizin telefon santralindeki dış hatlar için, servis sağlayıcınızdan, hatırda kalacak (Örneğin, sonu tekrarlı biten «0216-xxx 44 44» gibi veya başlangıcı da tekrarlı «0216-222 33 33» gibi) bir numara alın. İşletmenizin veya markanızın içerisindeki harflere karşılık gelen rakamları da 0216-22MARKA tercih edebilirsiniz. 444’le başlayan veya ücretsiz aranabilen 0800’le başlayan numaraların kullanım bedellerini göz ardı etmeyin.

Sıcak bir merhaba her zaman işe yarar

Gelen çağrıların ilk çalmada otomatik olarak yanıtlanması müşterilerinizin doğru yeri aradıklarından emin olmasına yarar. Ancak sözü fazla uzatmamakta yarar var. Şunun için 1’e bunun için 2’ye, … gibi sesli menü seçeneklerini kısa tutmalı. Bir de otomatik yanıtlama anonsunun gür ve güzel sesli birine yaptırmakta yarar var. Markanıza ait reklamlarınızda kullanılan sesin ve varsa reklam müziklerinin telefon sisteminde de yer alması yararlı olacaktır.

Kampanyalarınızı duyurun

Telefon sisteminizdeki otomatik yanıtlama anonslarında kampanyalarınıza da yer verin. Müşterinizin çağrısının otomatik olarak yanıtlandığı anda veya aradığı kişiye aktarılması sırasında kampanya ve duyurularınızı da dinletebilirsiniz. Hatta bekletmekten kaçının ancak bekletmek zorunda kaldığınız anlarda müşterinize hafif bir müzik dinletebilirsiniz. Kampanyalarınızı, potansiyel müşterilerinize kendi listenizden toplu kısa mesaj göndererek veya onlara otomatik telefon aramaları yaparak duyurun. Böylece daha kısa zamanda daha çok yeni müşteriye ulaşabilirsiniz

Erişiminizi kolaylaştırın

Müşterileriniz sizi, yaşadıkları bir problemi veya ihtiyaçlarını anlatmak için, ararlar. Aradıkların da doğru kişiye en hızlı şekilde ulaşmak isterler. Arayanların, dâhili telefon numaralarını tuşlayıp çalışanlarınıza hızlıca ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Çalışanlarınızın dâhili telefonları meşgulken veya masalarının başında olmadıkları zamanda arayanların sesli mesaj bırakmalarını, bırakılan sesli mesajların da çalışanlarınıza e-posta ile gönderilmesine sağlayın. Yerleşkeniz veya binanız içerisinde sürekli hareket halindeki çalışanlarınızın kablosuz dâhili telefonlar kullanması işlerini kolaylaştıracaktır.

Siparişleri kaçırmayın

«Sabit-Mobil Yakınsaması» çalışanlarınızın kullandıkları mobil telefonların işletmenizdeki mevcut telefon sisteminin dâhili numarası gibi kullanılabilmesine olanak tanır. Böylece çalışanlarınızın dâhili telefonlarına gelen çağrıları cep telefonlarından yanıtlayabilmesi mümkün olur. Gelen çağrıda cep telefonu ile dâhili telefonla aynı anda çalar. Cep telefonundan cevaplanan çağrıyı santraldeki başka bir dâhili telefona aktarmak mümkün olur. Siz de telefon santralinizin bu özelliğe sahip olup olmadığını kontrol edin.