Çağrı merkeziniz için en ileri teknolojileri, etkinliği ispatlanmış modern yöntemleri kullanarak, bütçenize ve hedeflerinize uygun çağrı merkezi oluşturmanıza yardımcı oluyoruz. İşletmenize özel, müşterilerinizin beklentilerini karşılayacak nitelikte, anahtar teslim çağrı merkezi çözümünü tasarlıyoruz, kuruyoruz, yapılandırıyoruz, mevcut iş uygulamalarınızla bütünleştiriyoruz ve destek servisleri veriyoruz. Projenizi danışmanınız olarak ele alıp; Avaya, Mitel, 3CX, AskoziaPBX, RedBox Recorders, BlueGate, Yealink ve Patton gibi, her biri kendi alanında lider, üreticilerin çözümlerini kullanarak, stratejilerinize uygun çağrı merkezini oluşturuyoruz.

Çağrı trafiğini daha iyi yönetin, operatörlerin işini kolaylaştırın, maliyetlerinizi düşürün.

Çağrı merkezinizin etkinliğini arttırarak işinizi daha iyi yapın. Müşterilerinizle güçlü bir iletişim kurabilmeniz için çağrı merkezinizdeki kaynaklardan ve araçlardan azami faydayı sağlayın. Müşterilerinizin tekrar eden benzer isteklerini yanıtlamak için otomasyon kullanın. Büyümenin getirdiği çağrı trafiğinde yaşanan yoğunluk dalgalanmaları iyi yönetin. Yasal zorunluluklara, sektör yönergelerine uygun çalışın. Taahhüt ettiğiniz servis seviyelerini sağlayın.

Çağrı merkezinizi sosyal mesajlaşma ağlarıyla bütünleştirin.

Operatörlerin işini kolaylaştıracak araçları kullanın. Servis kalitesi denetimini otomatikleştirin. Operatörlerin eğitimi için gerçek olay incelemelerini kullanın. Sadece telefon yeterli değil. Yeni iletişim kanallarını da kullanın. Müşterilerinizin çağrı merkezinize, sosyal ağlardan, e-posta, anlık ileti, kısa mesaj ile yararlanabilmesine olanak tanıyın. Detaylı bilgi için tıklayın

Bütünleşik ses kayıt ile servis kalitesini geliştirin.

Müşteri sadakati sağlayın, markanıza değer katın, müşteri deneyimi geliştirin, müşterilerinizin aynı konu için çağrı merkezinizi tekrar tekrar aramasına gerek kalmasın, satış olasılıklarını arttırın, çapraz satış olanaklarını daha etkin değerlendirin, ortalama bekleme süresini azaltın ve ortalama görüşme süresini etkinleştirin. Çağrı merkezinize kalite denetimi getirin. Müşterilerinizin ve çağrı merkezi çalışanlarınızın güvenliğini sağlayın. Detaylı bilgi için tıklayın

Daha etkin tahsilat için çağrı merkezi kullanın.

Alacaklarınızı tahsil ederken, müşterilerinizle olan ilişkinizi bozmadan, markanıza olan güvenlerini sarsmadan, mümkün olan en kısa sürede tüm borçlu müşterilerinize ulaşmanızı kolaylaştıracak çağrı merkezi çözümleri kullanın. Tahsilat süreçlerinizi iyileştirin, icra takibini kolaylaştırın, borçluların bilgilendirilmesini, yasalara uygun şekilde yapın. Detaylı bilgi için tıklayın

Müşteri deneyimini geliştirin.

Müşterilerinizin ürünlerinizden veya hizmetlerinizden yararlanırken destek taleplerini çağrı merkezinizden iletsinler. Müşterileriniz, her türden iletişim kanalını (telefon, kısa mesaj, e-posta, faks, sosyal medya gibi) kullanarak, tek merkezden, markanızla iletişim kursunlar. Servis kalitenizi ölçün, yönetin ve geliştirin. Böylece rekabet avantajı elde edin, müşteri sadakati sağlayın ve müşteri deneyiminizi geliştirin. Telista’nın dikey uzmanlığı ve portföyündeki çözümleriyle, müşterilerinizin beklentilerinin üzerinde hizmet sağlayın. Detaylı bilgi için tıklayın

Telefonda satış (Tele-Satış) kampanyaları düzenleyin.

Ciro hedeflerinizi yakalayabilmek için tele-satış ekibinizde görevle müşteri temsilcilerinin işini kolaylaştıracak, bilgiye çabuk erişmelerini kolaylaştıracak etkin araçlara sahip olun. İşe yeni başlayan müşteri temsilcilerinin eğitimlerini hızlandırın. Kampanyanızı mümkün olduğunca fazla potansiyel alıcıya mümkün olduğunca hızlı ve en ekonomik şekilde duyurun.

Telista'nın, 100'den fazla projeye imza atan, çağrı merkezi konusunda deneyimli ekibiyle çalışın.

Müşterilerinizle iletişim stratejilerini destekleyecek, bilgisayar ağınızdan müşteri temsilcilerinizin kulaklıklarına kadar tüm teknik detayları içerecek şekilde, anahtar teslim çağrı merkezi kuruyoruz. Müşterilerinizle iletişiminizi etkinleştiren, müşteri deneyimini geliştiren ve mevcut müşterilerinizin memnuniyetini arttırırken yeni müşteriler kazanmanızı kolaylaştıran teknoloji çözümlerini, sektördeki 20 yıllık deneyimimizle birlikte sunuyoruz. Her hangi bir markaya bağımlı olmaksızın hareket ediyoruz. Böylece iş hedeflerinize ulaşmanızı kolaylaştıran, pratik, akıllı, ekonomik ve yaratıcı çağrı merkezi çözümleri oluşturabiliyoruz.

Çağrı merkezinde Telista'nın çözümleri kullanan bazı müşterilerimiz